13 mitet e pabesueshme të shtatzënisë

Ju mund të mbështeteni në jo më pak se dhjetë burime këshillimi sapo të merrni lajmin se jeni shtatzënë. Mjekët, mamatë, gjyshërit, librat, TV dhe të huajt kanë të gjithë informacionin se çfarë duhet të bëni apo çfarë nuk duhet të bëni gjatë një shtatëzënie.

Dhe mos ta harrojmë informacionin e pafund të internetit. Ka shumë informacione të mira të përziera me keqinformime. Si ta zgjidhim këtë? Praktika e miteve është një fillim i mirë. Mos e frikëso veten nga ajo që mund të keni dëgjuar nga gjyshet apo nga bashkëmoshatarët tuaj, pasi disa gjëra janë vetëm supersticion dhe mit. Këtu janë disa shembuj:

Sëmundja e mëngjesit përfundon pas 3 muajsh

Ndërsa për shumë gra simptomat e përzierjes në mëngjes bëhen më pak të pranishme pas muajit të tretë, këto mund të zgjasin edhe më tepër se kjo periudhë dhe ndodhin në çdo kohë të ditës apo natës.

Ecja nxit lindjen

A keni kaluar dy javë nga data e caktuar? Ju mund të keni dëgjuar historinë e një gruaje më të rritur se ecja nxit lindjen. Nuk është e vërtetë, por mund të ndihmojë në pozicionin e fëmijës kur të jeni gjatë lindjes, duke e lëvizur më tej në kanalin e lindjes.

Duhet të qëndroni larg maces tuaj

Qëndroni larg maces, sepse thjesht duke prekur atë nuk do të bëjë që ju ose fëmija juaj të sëmureni. Parazitët në feçen e maces shkaktojnë sëmundje që mund të çojë në defekte fizike dhe zhvillimore të foshnjës dhe në disa raste edhe në abort.

Asnjë fluturim gjatë tremujorit të parë ose të fundit

Sa prej nesh e kemi dëgjuar këtë? Përveç nëse mjeku juaj personal ose linja ajrore është ajo që ta lejon. Fluturo kur të dëshirosh.

Ushqimi peshkut është i keqe – Sidomos Sushi

Peshku është në fakt mirë për ju, pasi përmban proteina dhe yndyrna Omega 3. Sidoqoftë, për shkak të shqetësimeve të merkurit, mjekët kërkojnë që gratë shtatzëna të shmangin ngrënien e peshkaqenit, peshkut shpatë, skumbri ose tilefish. Nivelet e larta të merkurit dëmtojnë fëmijën. Peshku i ujërave të ëmbla si salmoni është i mrekullueshëm, por rekomandohet deri në 12 ons në javë.

Shmangni kimikatet e flokëve

Pyesin për sigurinë e bojës së flokëve gjatë shtatzënisë? Kjo varet nga ju, por duke përdorur një ngjyrë të përkohshme të flokëve kjo nuk do ta dëmtojë fetusin tuaj. Nëse dëshironi akoma ngjyra por pa kimikate të ashpra, lyejini me këna.

Ushtrimet dhe ngritja lart mund të dëmtojnë fëmijën

Ushtrimi në fakt mund të ndihmojë nënën të ketë një shpërndarje të qetë. Me rekomandim nga mjeku, aktiviteti fizik si gjimnastikë, yoga, ose një regjim tjetër është i mirë. Dhe mos u shqetësoni për ngritjen e krahëve lart, ju nuk e mbysni fëmijën duke lëvizur krahët.

Forma e barkut tregon gjininë

Të gjithë e kemi dëgjuar se nëse një grua ka bark të sheshtë, është djalë, nëse barku është i lart e i gjerë, është vajzë. Kjo nuk është e vërtetë. Si do të ishte forma në rastin e binjakëve? Ha!

Urth do të thotë bebe me flokë

Një studim i Johns Hopkins tregoi se është e vërtetë. Ndonjëherë ata janë në gjendje t’ju tregojnë për flokët e foshnjës tuaj duke parë sonogramin në fazat e fundit të shtatzënisë. Nëse keni urth, pyesni për këtë!

Jo kafe

Kafeina mund të prek fëmijën përmes kordonit të kërthizës, dhe efektet e tij nxitëse mund të veprojnë njësoj si te i rrituri. Mjekët nuk e ndalojnë atë, por rekomandojnë të konsumoni shumë pak.

Ushqimi me erëza do të nxisë lindjen

Nuk është e vërtetë. Nëse keni mall dhe trupi juaj mund të tolerojë erëza, kënaquni. Nëse nuk mundet, urthi ose tronditja e barkut do t’ju shqetësojnë, por nuk do të nxisë lindjen.

Fli në anën tënde të majtë

Ka përfitime shëndetësore për këdo që fle në anën e majtë, por gratë shtatzëna nuk kanë udhëzime të veçanta kur bëhet fjalë për pozicionin e fjetur. Flini në një pozitë që është e rehatshme – nëse mund ta gjeni.

Hani për dy

Mirë, lajme të trishtuara: ne nuk kemi nevojë të dyfishojmë kaloritë tona kur hamë gjatë një shtatëzënie. Po, je më i uritur, por mbajtja e një fëmije kërkon vetëm rreth 300 kalori shtesë në ditë. Ushqimet ushqyese të dendura janë më të mira, prandaj mos ngurroni të mbushni pjatën me to!

Përgatiti: Brikela Daci / Burimi / http://tiphero.com

Share With:



262 Views