Nga Adelina Pjetra / Mësuesit e mëdhenj krijojnë nxënës të mëdhenj

Studimet tregojnë se një mësues frymëzues dhe i informuar është faktori më i rëndësishëm i lidhur me shkollën, e që ndikon në arritjet e nxënësve. Prandaj është me shumë rëndësi t’i kushtohet vëmendja e duhur për mënyrën se si ne i trajnojmë dhe i mbështesim mësuesit e rinj si dhe ata me përvojë.

Nga Adelina Pjetra specialiste e liçensuar në BWRT -Therapy EMDR -Therapy

Nga Adelina Pjetra
specialiste e liçensuar në BWRT -Therapy EMDR -Therapy

Ndërsa regjistrimet e nxënësve janë rritur në mënyrë premtuese në Shqipëri, nivelet e të mësuarit kanë mbetur zhgënjyese dhe shumë kanë mbetur prapa. Për shkak se rritja, zhvillimi dhe zvogëlimi i varfërisë varen nga njohuritë dhe aftësitë që fitojnë njerëzit, jo nga numri i viteve që ata ulen në një klasë, ne duhet ta transformojmë thirrjen tonë për edukim në veprim që do të thotë nga Arsimi për të Gjithë në: – të Mësuarit për të Gjithë.

Pse është e rëndësishme kjo mënyrë e të menduarit dhe pse trajnimet në vazhdimësi të mësuesve kanë një rëndësi të veçantë?

Së pari, shkathtësitë themelore të fituara në fillim të fëmijërisë bëjnë të mundur një të mësuar për gjatë gjithë jetës. Pamja tradicionale e arsimit, si ajo e fillimit të arsimimit në shkollën fillore, e merr këtë sfidë shumë vonë. Shkenca e zhvillimit të trurit tregon se, mësimi duhet të inkurajohet herët dhe shpesh brenda dhe jashtë sistemit formal të shkollimit. Programet e zhvillimit të shëndetit prenatal dhe të fëmijërisë së hershme, që përfshijnë arsimin dhe shëndetin, janë rrjedhimisht të rëndësishme për të realizuar këtë potencial. Në vitet e para, mësimi cilësor është thelbësor për t’u dhënë nxënësve shkrimin-leximin numeracionin themelor në të cilin varet mësimi gjatë gjithë jetës.

Adoleshenca është gjithashtu një periudhë me potencial të lartë për të mësuar, por shumë adoleshentë largohen nga shkolla në këtë pikë, të joshur nga perspektiva e një pune, nevoja për të ndihmuar familjet e tyre ose largimi nga kostoja e shkollimit. Për ata që e braktisin shumë herët, shanset e dyta dhe mundësitë jo-formale janë thelbësore për të siguruar që të gjithë të rinjtë mund të fitojnë aftësi për tregun e punës.

Së dyti, marrja e rezultateve kërkon investime të zgjuara, domethënë, investimet që i japin prioritet dhe monitorojnë të mësuarit, përtej matjeve tradicionale, siç janë numri i mësimdhënësve të trajnuar ose numri i nxënësve të regjistruar.

Cilësia duhet të jetë fokusi i investimeve të arsimit, me të mësuarit fitohet metrika kryesore e cilësisë. Burimet janë shumë të kufizuara dhe sfidat janë tepër të mëdha për të hartuar politika dhe programe në errësirë. Ne kemi nevojë për dëshmi për atë që funksionon në mënyrë që të investojmë me zgjuarsi. Së treti, të mësuarit me të gjitha mjetet që garantohet për të gjithë nxënësit, dhe jo vetëm ata më të privilegjuar apo të talentuar, të fitojnë njohuritë dhe aftësitë që u nevojiten.

Sfidat kryesore të qasjes mbeten për popullatat në disavantazh në nivelet fillore, të mesme dhe të lartë. Ne duhet të ulim barrierat që i mbajnë grupet në minoritet, fëmijët me aftësi të kufizuara dhe pakicat etnolinguistike që të marrin po aq edukim dhe arsimim sa edhe grupe të tjera të popullatës. “Të mësuarit për të gjithë” promovon synimet e barazisë që burojnë nga Arsimi për të Gjithë. Pa u ballafaquar me çështjet e barazisë, do të jetë e pamundur të arrihet objektivi i të mësuarit për të gjithë.

Arritja e mësimit për të gjithë do të jetë sfiduese, por është agjenda e duhur për dekadën e ardhshme. Janë njohuritë dhe aftësitë që fëmijët dhe të rinjtë fitojnë sot, jo thjesht ndjekja e shkollës, e cila do të nxisë punësimin, produktivitetin, shëndetin dhe mirëqenien e tyre në dekadat e ardhshme dhe kjo do të ndihmojë që bashkësitë dhe kombi ynë të lulëzojë.

 

 

Botuar në Revistën “Psikologjia”, Nr. 132

Share With:
Translate »
751 Views