Njihuni me mënyrat më të shpejta për të lehtësuar dhimbjen e kokës

Gati gjysma e popullsisë njerëzore përjeton dhimbje koke të paktën një herë në vit, sipas këtij studimi. Ekzistojnë shumë lloje të dhimbjeve të kokës si migrena, dhimbje koke në grupe dhe ato që lindin për shkak të tensionit, probleme me shikimin ose sinuset. Ato të shkaktuara nga tensioni janë më të zakonshmet dhe prekin rreth 1.6 miliardë njerëz.

Meqenëse një dhimbje koke nuk ju paralajmëron para se të vijë dhe mund të fillojë në çdo kohë dhe kudo, ne ju bëjmë një listë të taktikave që mund të përdorni për të hequr qafe atë.

1. Terapia e temperaturës

Marrja e një dushi të ngrohtë ndihmon për të çlodhur muskujt e tensionuar dhe mund të lehtësojë një dhimbje koke. Por ju nuk mund të keni gjithmonë kohën për të bërë dush, në këtë rast duke përdorur kompresa të nxehta mund t’ju ndihmojnë gjithashtu.

2. Aromaterapi

Aroma e vajrave esencialë të caktuar, veçanërisht livando, mund të qetësojë një dhimbje koke. Masazhoni butësisht vajin në ballë dhe shtrihuni në një dhomë të qetë, të errët dhe relaksohuni.

Vaji i mentës është gjithashtu i dobishëm në trajtimin e dhimbjeve të kokës dhe në një studim të kryer në Universitetin Shiraz në Iran, u zbulua se ishte i efektshëm në trajtimin e migraines.

3. Pini ujë

Dehidratimi është një shkak i zakonshëm i dhimbjeve të kokës. Për t’ju shmangur këtyre dhimbjeve qëndroni të hidratuar siç duhet. Por mbani në mend se mbipesha mund të çojë në hiponatremi, gjendje në të cilën natriumi i pranishëm në gjak bëhet shumë i holluar. Kjo mund të çojë në një dhimbje koke.

4. Kurë bimor

Xhenxhefili është përdorur me shekuj për të trajtuar dhimbjet e kokës duke përfshirë migrenat. Studimet e fundit kanë provuar gjithashtu efikasitetin e tij. Në rast të dhimbjes së kokës, mund të pini lëng xhenxhefili të përgatitur duke përzierë gjysmë lugë çaji xhenxhefil terren në ujë.

5. Masazhi i Luginës së Bashkimit

Hapat:

Gjeni zonën dhe shtrëngojeni fort për rreth 10 sekonda.

Pas 10 sekondash, lëshojeni dhe masazhoni këtë zonë duke përdorur gishtin e madh të dorës tjetër duke e lëvizur atë në një lëvizje rrethore. Zhvendoseni në drejtim të akrepave të orës për 10 sekonda për 10 sekondat e ardhshme.

Përsëriteni këtë proces në anën tuaj të kundërt.

Kjo pikë e akupresurës është e dobishme në lehtësimin e tensionit në kokë dhe qafë e cila shpesh shoqërohet me dhimbje koke.

6. Përdorimi i akupresurës në pikën San Yin Jiao

Si të lokalizoni: Kjo pikë e akupresurës është e vendosur 4 gishtas mbi pikën më të lartë të kyçir së këmbës tuaj, në korpusin pas kockës në anën e brendshme të këmbëve.

Hapat:

Gjeni pikën dhe përdorni gishtin e madh dhe masazhoni këtë zonë duke ushtruar presion të fortë për rreth 4-5 sekonda.

Shtypja e kësaj pike heq stresin dhe ka një efekt qetësues në mendje.

7. Shtypja e portave të ndërgjegjes për të lehtësuar një dhimbje koke

Si të lokalizoni: Ato janë 2 pika që ndodhen në zonën e uritur midis 2 muskujve vertikal të qafës në bazën e kafkës.

Hapat:

Duke përdorur gishtat e mesëm të të dy duarve shtypni fort në të dy anët për rreth 10 sekonda.

Pas 10 sekondash, lëshojeni. Këtë përsëriteni disa herë.

Kjo heq një dhimbje koke të shkaktuar për shkak të tensionit në qafë. Është gjithashtu e dobishme në trajtimin e migrenës.

8. Masazhoni shpatullat

Si të lokalizoni: Pusi i shpatullave ndodhet midis pikës së shpatullës dhe bazës së qafës tuaj.

Hapat:

Duke përdorur gishtin e madh, masazhoni këtë vend në anën e majtë duke lëvizur gishtin e madh në një lëvizje rrethore për rreth 1 minutë.

Pas 1 minutash, bëni të njëjtën gjë në anën e djathtë.

Ai lehtëson ngurtësinë në qafë dhe shpatulla dhe në këtë mënyrë çdo dhimbje koke që lind për shkak të saj.

Share With:



78 Views