Nënat në rrjetet sociale kanë 4 herë më shumë gjasa të ndihen si prindër të këqij!

Sipas një studimi të ri, nëna mesatare që ndihet si një “nënë e keqe” sot ndihet kështu 156 herë në vit. Një sondazh i 2000 nënave shqyrtoi përvojat e tyre pas lindjes së fëmijëve, duke zbuluar se një e treta ndihen sikur janë një “nënë e keqe” të paktën disa herë. Gjashtëdhjetë e pesë përqind e nënave përdorin rrjetet sociale, ndërsa 26 përqind jo.

Me këtë në mendje, rezultatet zbulojnë se ato që e bëjnë këtë kanë më shumë se katër herë më shumë gjasa të ndihen si prind i keq (46% kundrejt 11%). Më shumë se tre të katërtat pajtohen se media sociale ushtron presion mbi nënat që të duken ose të sillen në një mënyrë të caktuar (77%) dhe një përqindje e ngjashme thotë se shoqëria ka shumë pritshmëri se çfarë duhet të jetë një nënë (79%).

Sondazhi zbulon gjithashtu se shumica e nënave amerikane që kanë dëgjuar për “momfluencers”, influencuese të mediave sociale që kujdesen për nënat, shikojnë përmbajtjen e tyre (83%). Megjithatë, 65 përqind e këtyre të anketuarve ndihen më të pasigurt pasi shikojnë këtë përmbajtje. Megjithatë, një në shtatë nuk mendon se “momfluencers” portretizojnë realisht amësinë.

Është interesante se ata që përdorin mediat sociale janë më të bindur se “momfluencers” do të përfaqësojnë mëmësinë në krahasim me ata që nuk janë aktivë në ato platforma (83% kundrejt 47%). Dyzet e dy përqind gjithashtu ndihen sikur duhet të qëndrojnë në krye të punëve të shtëpisë dhe 37 përqind të tjerë ndjejnë presion për të gatuar me ushqime “organike”. Për shkak të përvojave të tyre me të parë nënat në internet, dy në tre janë plotësisht mbi “momfluencers” (67%).

Share With:
Translate »
65 Views