Gjashtë këshilla kryesore për të ushqyer fëmijët gjatë verës

Në këtë kohë, fëmijët kalojnë më shumë kohë në shtëpi, larg mensave të shkollave, të cilat zakonisht promovojnë ushqime të shpejta, me yndyrë të shtuar dhe vlera ushqyese të reduktuara. Në të njëjtën kohë, moti i verës lejon kufizimin e jetës sedentare dhe shtimin e sporteve.

Si prindër gjatë verës duhet të përfitojmë nga ajo që na ofron natyra dhe t’u përcjellim fëmijëve tanë mesazhe ushqimore të duhura që do të zgjasin gjatë gjithë vitit.

Në mënyrë të veçantë, për të promovuar zakone të mira të të ngrënit tek fëmijët, duhet të ndjekim me besnikëri këshillat e mëposhtme:

1) Rritje e konsumit të frutave dhe perimeve të freskëta

Gjatë muajve të verës dieta e fëmijës mund të përmirësohet, pasi këtë e siguron edhe vetë natyra, duke na ofruar një shumëllojshmëri perimesh dhe frutash që përbëjnë bazën e dietës mesdhetare. Frutat dhe perimet janë të pasura me vitamina, minerale dhe elementë gjurmë, si dhe antioksidantë që parandalojnë arteriosklerozën dhe plakjen e hershme, nxisin rritjen dhe funksionimin e mirë të indeve, lëkurës dhe syve.

2) Lani mirë të gjitha frutat dhe perimet

Është e rëndësishme larja e frutave dhe perimeve për të eliminuar substancat toksike (insekticidet) por edhe ekinokoket, lamblia, ameba që shkaktojnë infeksione akute dhe kronike të zorrëve.

3) Shmangia e konsumimit të lëngjeve të frutave të përgatitura

Lëngjet e gatshme të frutave përmbajnë një sasi të madhe fruktozë, rrisin indeksin glicemik dhe çojnë në hipersekretim të insulinës, duke rritur depozitimin e yndyrës në trup. Ato janë të varfëra me vitamina dhe kur keqpërdoren ato zëvendësojnë edhe marrjen e produkteve të qumështit, një burim i rëndësishëm i kalciumit për fëmijën.

4) Mos i anashkaloni vaktet e fëmijës

Shpesh në plazh fëmijët ndjekin orarin e prindërve, i cili përfshin ekspozimin e zgjatur në diell, agjërimin e zgjatur për shkak të notit të shpeshtë dhe një vakt pasdite herët në tavernë. Kjo është një taktikë e gabuar, sepse fëmijët anashkalojnë dy deri në tre vakte nga dieta e tyre ditore, duke marrë kështu më pak kalori sesa ato që kërkohen për rritjen e tyre.

5) Duhet ofruar sasia e duhur e lëngjeve për të shmangur dehidratimin tek fëmija dhe foshnja

Ekspozimi i zgjatur ndaj nxehtësisë dhe diellit çon në dehidrim. Sasia e lëngjeve që duhet t’i jepet fëmijës tregohet në tabelën e mëposhtme. Ne shmangim ushqimet e kripura.

6) Promovoni sportet me sportet e preferuara verore si noti dhe sportet ujore

Ushtrimi ndihmon në uljen e obezitetit dhe përmirëson vetëvlerësimin dhe vetëdisiplinën e fëmijës. Së bashku me fëmijët, kjo verë është një mundësi për të promovuar një dietë më korrekte, me synimin përfundimtar që ajo të zgjasë gjithë jetën.

Share With:
Translate »
89 Views