Jo më “vajza” dhe as “djali”

Librat Winnie-Pooh, kukulla Barbie dhe loja superhero janë ndër gjërat që fëmijëve mund t’ju ndalohen nga shkollat pas një studimi radikal mbi ‘stereotipizimin gjinor’.

Një numër i këshillave të Victorias do t’i përgjigjen studimit nga Universiteti Kombëtar Australian, ku mësuesit duhet të shmangin përdorimin e termeve ‘djali’ dhe ‘vajza’ dhe klasifikimi i fëmijëve sipas gjinisë.

Studimi do të thotë se shkollat, kopshtet dhe bibliotekat në Melbourne mund të jenë pa klasike të fëmijëve si Thomas The Tank Engine, i cili nuk do të kalonte udhëzimet, raportoi Herald Sun.

Hulumtimi zbuloi se ‘paragjykimet përgjatë vijave racore dhe gjinore mund të vërehen’ tek fëmijët deri në tre vjeç.

Vajzat që luajtën me ‘karaktere feminizuese’, të tilla si kukulla Barbie, kishin më pak mundësi karriere, ndërsa ata që u angazhuan me lodra princeshë Disney kishin më shumë pamje stereotipike për femrat.

Ndërkohë, djemtë që shihni shfaqjet superhero ishin më stereotip të gjinisë në mendimin e tyre, zbuloi studimi.

Tani këshillat në të gjithë Victorian janë të vendosur të shqyrtojnë burimet arsimore, duke siguruar që tregimet dhe përvojat të shkojnë përtej ‘narrativave gjinore stereotipike’.

Mësuesit gjithashtu do të inkurajohen që të mos zgjedhin lodra me ngjyra gjinore, ose të përdorin shprehje të tilla si “djemtë do të jenë djem”, sipas botimit.

Këshilli i Qytetit Manningham tashmë kontrollon libra për modelimin gjinor dhe diversitetin, ndërsa mësuesve u kërkohet të mos e quajnë “mjaltë” dhe “sheqerkë”.

Si do të jetë një botë kaq uniforme?

Share With:
Translate »
676 Views