Metodat natyrale për të lehtësuar çrregullimet e pagjumësisë gjatë shtatzënisë

Gjumi me cilësi të dobët prek gati 50% të grave shtatzëna.

Në mënyrë të pashmangshme, foshnjat e porsalindura sjellin netë pa gjumë. Ju mund të shqetësoheni se si mund të maksimizoni cilësinë e gjumit tuaj tani përpara se të mbërrijë i vogli juaj, shkruan Health News përcjell Gazeta Shneta.

Gratë shtatzëna shpesh vuajnë nga shqetësimi i legenit dhe pozicionimi i pakëndshëm gjatë gjumit.

Çrregullime të tjera të rëndësishme të gjumit mund të ndodhin gjatë shtatzënisë, duke përfshirë pagjumësinë, apnenë e gjumit dhe sindromën e këmbëve të shqetësuara.

Prioriteti i gjumit dhe korrigjimi i shqetësimeve të gjumit është i dobishëm për ju dhe fëmijën tuaj.

Disa metoda natyrale mund të ndihmojnë në një gjumë të qetë gjatë shtatzënisë. Megjithatë, në raste ekstreme, ndërhyrja me barna mund të jetë e nevojshme.

Metodat natyrale të gjumit gjatë shtatzënisë

Zakonisht, mjekimi nuk është linja e parë e mbrojtjes gjatë shtatzënisë. Mjekimi mund të vijë me rreziqe dhe efekte anësore të panjohura për ju ose fëmijën tuaj në rritje.

Këtu janë disa metoda natyrale të gjumit që mund t’ju ndihmojnë të shmangni përdorimin e barnave:

– Mekanizmat e përballimit të ankthit. Stresi, ankthi dhe depresioni mund të ndikojnë negativisht në gjumin. Nëse ky është shkaku kryesor i vështirësive tuaja të gjumit, gjetja e mekanizmave të përballimit që funksionojnë për ju do të jetë e dobishme për veten tuaj dhe fëmijën.

– Higjienë e mirë e gjumit. Prioriteti i gjumit, shmangia e teknologjisë, kafeinës dhe vakteve të rënda para gjumit, stërvitja gjatë ditës dhe leximi ose larja para gjumit janë praktika të dobishme që mund të përmirësojnë cilësinë e gjumit.

– Pozicionimi i gjumit. Mund të jetë sfiduese të ndiheni rehat gjatë shtatzënisë. Jastëkët e shtatzënisë ju ndihmojnë të vendosni në pozicione të rehatshme dhe të mbështetura gjatë gjumit.

– Akupunkturë. Një trajtim i sigurt dhe efektiv i mjekësisë alternative gjatë shtatzënisë. Studimet kanë treguar se akupunktura mund të rrisë qarkullimin e melatoninës – një hormon që luan një rol në gjumë.

– Plotësimi i magnezit. Përveçse luan një rol në uljen e mundësisë së disa ndërlikimeve të shtatzënisë, magnezi mund të përmirësojë nivelin e gjumit dhe stresit. Është e sigurt për të marrë deri në 350 miligramë gjatë shtatzënisë.

– Aromaterapia. Vajrat esencialë si portokalli dhe livando janë të studiuara mirë në lidhje me gjumin dhe relaksimin. Mos harroni të diskutoni përdorimin e vajrave esenciale me mjekun tuaj obstetër ose maminë. Përdorimi i disa vajrave esencialë nuk konsiderohet i sigurt gjatë shtatzënisë.

– Çaji bimor. Çajrat dhe infuzionet bimore duhet të përdoren me kujdes dhe nën drejtimin e një ofruesi të kujdesit shëndetësor. Çaji i kamomilit në sasi të moderuar mund të ndihmojë me pagjumësinë e shtatzënisë.

Share With:
Translate »
74 Views