Një arsyje më shumë për të konsumuar bananet, e sidomos nëse jeni nënë gjidhënëse

Gjidhënia është një ndër proceset më të dashura, por njëkohësisht dhe më të vështira për nënat.

Duke marrë parasysh se qumështi i gjirit është ushqim thelbësor për një bebe që ushqehet në gjashtë muajt e parë, duhet përkujdesur të përzgjedhni ushqimet e shëndetshme për të shkruan Parenting.FirstCry, transmeton Gazeta Shneta.

Më poshtë, janë të paraqitura tre lloje të frutave që duhet ngrënë gjatë gjidhënies:

Bananet

Bananet janë të pasura me kalium dhe fibra. Përfshirja e frutave të pasura me fibra në dietën tuaj është e rëndësishme, pasi mund të kaloni trajtimin e kapsllëkut.

Avokadot

Avokadot një nga frutat më të shëndetshëm për shëndetin e nënës dhe foshnjës. Nëse ushqeni bebin tuaj me gji, ju duhet të shtoni avokadon në dietën tuaj. Ashtu si bananet, edhe avokadot përmbajnë kalium.

Fiku

Fiku është i pasur me shumë minerale si mangan, magnez, bakër, kalcium dhe kalium. Ato janë gjithashtu një burim i shkëlqyeshëm i fibrave, vitaminës K dhe vitaminës B6.

Share With:
Translate »
35 Views