Youtube Kids, hapësirë e papërshtatshme për fëmijët!

Një komitet i qeverisë amerikane e ka përshkruar YouTube Kids si një hapësirë konsumatore të pavlefshme.

Në një letër drejtuar drejtoreshës ekzekutive të YouTube Susan Wojcicki, komiteti amerikan për politikën ekonomike dhe të konsumit tha se platforma ishte plot me përmbajtje të papërshtatshme shumë komerciale.

Google nisi YouTube Kids në 2015 si një hapësirë e sigurt për fëmijët që të shihnin përmbajtje të përshtatshme.

YouTube tha se kishte punuar shumë për të siguruar përmbajtjen e duhur për fëmijët.

Në një deklaratë, një zëdhënës i YouTube tha: Gjatë viteve të fundit, ne kemi punuar shumë për t’u siguruar fëmijëve dhe familjeve mbrojtje dhe kontrolle që ata të shohin materiale me përmbajtje të përshtatshme.Ne kemi bërë investime të rëndësishme në aplikacionin YouTube Kids për ta bërë atë më të sigurt dhe për t’i shërbyer përmbajtjes më edukative për fëmijët, bazuar në parimet e zhvilluara me ekspertë dhe prindër. Për më tepër, në YouTube, ne nuk shërbejmë reklama të personalizuara krahas përmbajtjes të krijuara për fëmijë dhe aplikojmë mbrojtje shtesë për të siguruar rekomandime të përshtatshme për fëmijët.

Marketingu i fshehur

Në vitin 2019, Google pranoi të paguajë 170 milionë dollarë në një marrëveshje me Komisionin Federal të Tregtisë për mbledhjen dhe shitjen e të dhënave të fëmijëve pa miratimin e prindërve. YouTube u angazhua për mbrojtjen e privatësisë për fëmijët dhe heqjen e reklamave të personalizuara.

Disa video duket se ishin kontrabandë në marketingun e fshehur dhe reklamat me vendosjen e produkteve nga influencuesit e fëmijëve.

Në letër thuhej se një ekip kërkimor, të cilin nuk e emërtoi, zbuloi se vetëm rreth 4% e videove kishin një vlerë të lartë edukative. Pjesa tjetër ishte përmbajtje me cilësi të ulët.

Sipas saj, një nënë kishte raportuar një video që përmbante këshilla se si të kryhej një vetëvrasje. Pasi u raportua videoja, pretendohet se YouTube nuk arriti ta hiqte atë për tetë muaj.

Komiteti i kërkoi YouTube të siguronte një sërë dokumentesh, duke përfshirë:

-Informacion në lidhje me 200 kanalet kryesore dhe sa kohë mesatarisht kaluan fëmijët duke i parë ato.

-një shpjegim i hollësishëm se si përzgjidhen reklamat me pagesë për t’u shfaqur te fëmijët.

-një shpjegim se si algoritmi i rekomandimit përcakton cilat video të promovohen te fëmijët.

-numri i videove të papërshtatshme që u hoqën nga 2016 në 2020.

-numri i kanaleve ose krijuesve të bllokuar gjatë të njëjtit afat kohor.

Share With:
Translate »
171 Views